25 Οκτ 2017

*Book haul Οκτωβρίου / part 2!!!! *

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ!!!

Πως περνάει η εβδομάδα σας; Εγώ είμαι στο τρέξιμο, ευτυχώς έχω μπόλικα βιβλία να μου κρατανε συντροφιά και να με χαλαρώνουν !

Για σήμερα λοιπόν,  σας έχω το δεύτερο μέρος από το haul των βιβλίων που αγόρασα από το μπαζάρ στο Σύνταγμα !!! 



Πάμε να δούμε και τα υπόλοιπα βιβλία που αγόρασα!



1. Ο ΛΥΚΟΣ ΤΗΣ ΣΤΕΠΑΣ/ ΕΡΜΑΝ ΕΣΣΕ


Ίσως το πιο γνωστό βιβλίο του Έρμαν Έσσε , Ο λύκος της στέπας εκδόθηκε το 1927, και εγώ το αγόρασα το 2017 !!! Ένας σκοτεινός και μοναχικός πρωταγωνιστής, που ζει σαν λύκος της στέπας, ασυμβίβαστος και ρομαντικός ταυτόχρονα προσπαθεί να βγει από την απόμονωση και να γνωρίσει την πραγματική ελευθερία ! 


2. ΤΟ ΑΛΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ/ ΝΑΘΑΝΙΕΛ ΧΟΘΟΡΝ 


Άλλο ένα κλασικό αριστούργημα, που ανυπομονώ να διαβάσω! Βασικά, θα είναι και το επόμενο που θα διαβάσω, κατέληξα !!!!

Η παντρεμένη Έστερ Πριν, ερωτεύεται τον κληρικό της κλειστής κοινωνίας της Βοστόνης ! Και σαν να μην έφτανε αυτό, μένει και έγκυος! Προσπαθώντας να προστατεύσει το νεαρό Άρθουρ, σηκώνει μόνη της όλο το βάρος και όλη τη διαπόμπευση από την τοπική κοινωνία. Η τιμωρία της, να φοράει επάνω της ένα κεντημένο από την ίδια άλικο γράμμα Α, σύμβολο της αμαρτίας της ! 

3. ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ/ ΤΣΑΡΛΣ ΝΤΙΚΕΝΣ



Έχοντας μεγαλώσει με Όλιβερ Τουίστ, Ντέιβιντ Κόπερφηλντ και πολλές χριστουγεννιάτικες ιστορίες, πως θα μπορούσα να άφηνα αυτό το τόσο μεγάλο βιβλίο! Μεγάλο σε όγκο, μεγάλο και σε λογοτεχνική αξία, οι  μεγάλες προσδοκίες αφηγούνται ολόκληρη την κοινωνία των βικτωριανής εποχής του 19ου αιώνα! Είναι κρίμα να το βρείτε σε αυτήν την τιμή και να μην το αρπάξετε!!!!

Αυτά ήταν τα βιβλία που αγόρασα από αυτή τη συλλογή, καθώς έχω όλα τα υπόλοιπα! Ήταν μεγάλη χαρά και τύχη, καθώς έπεσα επανω στην παραλαβή, να τα βρώ σε αυτήν την τιμή!  (5 ευρώ το ένα !) Επίσης από όσα έχω διαβάσει, οι συγκεκριμένες εκδόσεις είναι πολύ ευανάγνωστες, και ο καθένας μπορεί να διαβάσει κλασικά αριστουργήματα, χωρίς να κουράζεται, με πολύ σωστές μεταφράσεις, και πολύ καλή γραμματοσειρά! Είναι κρίμα να επικρατεί η άποψη ότι κάποια βιβλία είναι βαριά, εντάξει ναι κάποια είναι, αλλά είναι μια πολύ καλη ευκαιρία για κάποιον που θέλει να έρθει σε επαφή με αυτά τα μεγάλα έργα! 

Τέλος, αγόρασα και ένα πρόσφατο βιβλίο που γλυκοκοιτούσα αρκετό καιρό, και το βρήκα στα 6 ευρώ !

4. MAESTRA/ L.S.HILTON


Αυτές ήταν οι αγορές μου!!!Έυχομαι να βρω το χρόνο και σύντομα να τα διαβάσω όόόλα αυτά τα βιβλία, για να επισκεφτώ και πάλι το μπαζαρ και να ανανεώσω τη βιβλιοθήκη μου! Ως τότε, υπόσχομαι (γκουχ γκουχ) να κρατηθώ, και να μην αγοράσω κάποιο άλλο βιβλίο! Για να δούμε πόσο θα κρατηθώ!!!

Φυσικά, θα έρθουν και κριτικές για όλα τα βιβλία που θα διαβάσω! Για πείτε, πήγατε στο μπαζαρ; Ψωνίσατε κάποιο βιβλίο τελευταία;
Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design