6 Απρ 2015

* ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ - ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ !!! *


Γεια σας κοριτσάκια μου! Διανύουμε επισήμως τη Μεγάλη Εβδομάδα, και μιας και οι πασχαλινές ημέρες φτάνουν σιγά σιγά, φτάνουν και οι μέρες που τα γλυκά μας βαφτηστιράκια περιμένουν τις πολυπόθητες λαμπάδες τους!

Εκτός όμως από τα βαφτιστήρια, όλοι έχουμε δικαίωμα να έχουμε μια όμορφη και cute λαμπάδα, ανεξαρτήτως ηλικίας! 

Ακόμη, ένα δώρο στα πρόσωπα που αγαπάμε, είτε είναι της οικογένειας, είτε φίλοι, είτε το άλλο μας μισό, είναι πάντα ευπρόσδεκτο, ειδικά τις γιορτινές ημέρες!

Τι πιο όμορφο λοιπόν, από μια χειροποίητη λαμπάδα, φτιαγμένη με πολύ αγάπη, και μεράκι, που όμοια της δε θα υπάρχει; Πάμε λοιπόν να δούμε, πως μπορείτε να φτιάξετε βήμα - βήμα χειροποίητες εύκολες και οικονομικές λαμπάδες που μπορείτε να χαρίσετε στους γύρω σας, ή και στους εαυτούς σας, αλλά και μια χειροποίητη κατασκευή για να συνοδεύσετε τη λαμπάδα σας!



* ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΛΑΜΠΑΔΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ*

Αρχικά θα πρέπει να προμηθευτείτε τη βάση, δηλαδή το κερί! Στην αγορά υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία, σε σχήματα και χρώματα, ακόμη και αρωματικά κεριά! Εγώ επέλεξα αρωματικά! Είναι καθαρά στη δική σας επιλογή!

Έπειτα θα χρειαστείτε μια κορδέλα, ή τούλι, για να τυλίξετε τη λαμπάδα σας, και κάποια διακοσμητικά που θα στολίσετε τη χειροποίητη λαμπάδα σας!

Είναι καθαρά στην κρίση και στο γούστο και στη φαντασία σας! Βέβαια, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε ακόμη και πράγματα που ήδη έχετε, όπως παλιά υφάσματα, κορδέλες, κορδόνια και ότι βάλει η φαντασία σας! Ας δούμε τις επιλογές που έκανα εγώ! Θα ξεκινήσω με το αντρικό σχέδιο!

ΒΗΜΑ 1


Το πρώτο βήμα είναι να υπολογίσουμε πόση κορδέλα θέλουμε να τυλίξουμε γύρω από τη χειροποίητη λαμπάδα. Θα πρέπει να προσέξετε να μη ξεκινάει από πολύ ψηλά, για να μην ''αρπάξει'' στην εκκλησία! Ιδανικά, τυλίξτε την κορδέλα σας δύο φορές, και έπειτα κόψτε την!

ΒΗΜΑ 2


Τώρα πρέπει να ασφαλίσουμε την κορδέλα! Ακόμη και εάν δεν έχετε πιστόλι σιλικόνης υπάρχουν και άλλοι τρόποι! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κόλλα στιγμής, ή να βάλετε μια καρφίτσα! Προσοχή όμως, η καρφίτσα να μπει διαγώνια, για να μη σπάσει το κερί!

ΒΗΜΑ 3


Η καλύτερη ώρα είναι της διακόσμησης! Εμένα μου αρέσουν τα πιο προσωπικά δώρα, και έτσι έγραψα τα αρχικά γράμματα μας (το δικό μου, και του φίλου μου) σε μια ξύλινη καρδούλα!

Το διακοσμητικό, το καρφιτσώνω επάνω στο κερί, ούτως ώστε να μη χαλάσει, και να μπορέσει να κρατηθεί και μετά την Ανάσταση αναλλοίωτο!

Ακολουθούν φωτογραφίες για να καταλάβετε τον τρόπο!



Προσοχή και σε αυτό το βήμα, να μην βάλετε κάθετα την καρφίτσα και σπάσει το κερί!

Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αυτό!


Μπορείτε να σταματήσετε εδώ, ή να βάλετε ότι άλλο θέλετε! 

Στη συνέχεια επέλεξα να κρεμάσω και κάποια μικρά συμβολικά διακοσμητικά!


Σε ένα λεπτό κορδόνι, περάστε τα διακοσμητικά, και δέστε δύο κόμπους στις άκρες! Επιλέξτε ένα κορδόνι που να καίγεται για να ασφαλίσετε τον κόμπο σας!


Και τώρα, πάμε να στολίσουμε τη χειροποίητα λαμπάδα με τα στοιχεία !

Είναι πολύ απλό!


Περάστε τη μέση του κορδονιού πάνω από το μεγάλο διακοσμητικό,


Πιάστε τις δύο άκρες, 


Σχηματίστε έναν κόμπο, και τραβήξτε ελαφρά προς τα πάνω!


Οι λαμπάδες είναι έτοιμες, και μπορείτε να κάνετε πολλές παραλλαγές, και να ετοιμάσετε ένα όμορφο και προσωπικό χειροποίητο δώρο, φτιαγμένο με αγάπη από τα χεράκια σας!

Ας συνεχίσουμε με τη γυναικεία λαμπάδα! (Ναι, αυτή τη λαμπάδα που θα δείτε θα έχω στην Ανάσταση!!!)


Τυλίγω και κόβω την κορδέλα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, και κρεμάω το διακοσμητικό μου, ασφαλίζοντας το με μια καρφίτσα!


Σε ένα λεπτό κορδονάκι, πέρασα δύο ξύλινες χάντρες και έκανα τους κόμπους!


Σχηματίζω ένα φιόγκο πάνω από το cupcake και με λίγη κόλλα στιγμής ασφαλίζω τον κόμπο για να είμαι σίγουρη πως δε θα λυθεί!


ΕΤΟΙΜΕΣ!!!!!

Τόσο εύκολα, και τόσο γρήγορα! Τυλίξτε τες σε ένα χαρτί για λαμπάδα, και βάλτε τες σε ένα όμορφο κουτάκι ή σε μια σακούλα και είναι έτοιμες να τις χαρίσετε στους αγαπημένους σας! Για να μην τις δώσετε όμως σκέτες, σας έχω και άλλη μια χειροποίητη κατασκευή, που σίγουρα θα αρέσει γιατί ως γνωστών Πάσχα χωρίς σοκολατένια αυγά....εεεε δε γίνεται!!!

*ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΗΜΑ - ΒΗΜΑ *


Για αυτήν την μικρή πασχαλινή κατασκευή θα χρειαστείτε, σοκολατένια αυγουλάκια, ένα μικρό βαζάκι, και μια κορδελίτσα!

Εγώ πήρα αυτό το γαλάζιο τσίγκινο βαζάκι, και επέλεξα μια πουά κορδέλα!


Γεμίζετε το βαζάκι με τα σοκολατάκια, και τυλίγετε έναν τεράστιο φιόγκο γύρω από αυτό!



Και μιας και είναι Πάσχα, κόλλησα και μια μικρή ξύλινη πασχαλίτσα επάνω στον κόμπο!


Πώς σας φάνηκαν οι ιδέες μου; Θα φτιάχνατε ποτέ μια χειροποίητη λαμπάδα, είτε για εσάς είτε για κάποιον δικό σας άνθρωπο; Περιμένω και τις δικές σας ιδέες!

Και μην ξεχνάτε, ένα χειροποίητο δώρο έχει μεγαλύτερη αξία από ένα έτοιμο! Γιατί; Μα γιατί το φτιάξατε εσείς!!!!



Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

10 σχόλια:

  1. τι γλυκούλικα!!!
    Και γω με την αδερφή μου τα τελευταία χρόνια τις φτιάχνουμε μόνες μας τις λαμπάδες!!
    Καλή Ανάσταση!!!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή Ανάσταση Ευαγγελία μου!!!!!! δεν είναι τέλεια ασχολία;;;; πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Πωπω τι ομορφιές είναια υτές βρε Καλλιτεχνιδά μου;
    Τέλειες όλες και τέλειο και το βαζάκι με τα σοκολατάκια.
    Μπάβο και πάλι μπράβο!
    Μωρέ Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να φτιάξω μόνη μου λαμπάδες και άλλα τέτοια, αλλά πάνε αυτές οι εποχές που ασχολιόμουν (γιατί είχα διάθεση) με τέτοια. Ίσως να το τολμήσω ξανά κάποια μέρα!
    Πάντως, με τσίγκλισες, να το ξέρεις!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα υπάρχει διαθεση για ομορφα πράγματα!!!ππως αλλιώς θα ομορφύνεις τη διάθεση αλλά και τις μέρες σου;;; πολλά φιλάκια γυκούλα μου, και καλή Μεγάλη εβδομάδα!!! <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες ιδέες, η λαμπάδα με το cup cake ειναι πολυ χαριτωμένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρεε είναι τόσο υπέροχα όλα! Κι εμένα μ' αρέσει να ασχολούμαι με χάντρες και στολίδια αλλά λαμπάδα δεν επιχείρησα να φτιάξω ποτέ! Καλό Πάσχα Χαρά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο,ως ειναι πολυ ευκολο, και μπορεις να φτιάξεις και εσυ !!! Φιλακια !!! :-)

      Διαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design